Vragen
staat vrij.

App Ruben direct
061 9999 014

Email
everything@rotys.nl

Of plan een belafspraak

Heb je al een specifieke datum in gedachten? Klik op de button hieronder en gebruik het formulier om direct een optie aan te vragen.

Check alvast
de FAQ

Misschien vind je hier al het antwoord dat je zoekt!

  • Als een open inschrijving vol is, gebeurt het soms dat een deelnemer later nog uitvalt.

    De vrijgekomen plek wordt dan aangeboden aan de wachtlijst. Tegen een betere prijs (hoe dichter bij de datum, hoe goedkoper - tot 25% van de originele prijs!).

    Degene op de wachtlijst die de plek als eerste claimt, heeft ‘m.

    Er zit dus geen volgorde in de wachtlijst. Maar plekken op de wachtlijst zijn wel beperkt.

    Check in de agenda voor welke trainingen wachtlijsten open staan.

  • Als we een boeking aan je bevestigd hebben, gelden vanaf dan annuleringsvoorwaarden.

    Ze werken zo:

    • Tot een maand van te voren is annuleren of verzetten (bij een in company) kosteloos

    • Annuleer je 30 tot 21 dagen van tevoren, dan 75% restitutie

    • 20 tot 11 dagen, 50%

    • 10 tot 3 dagen, 25%

    • Annuleer je minder dan 72 uur van tevoren? Dan helaas geen restitutie mogelijk.

    • Minder dan 31 dagen van tevoren geboekt? Dan geldt de uitzonderang dat je nog 72 uur lang kosteloos kan annuleren, verzetten of wijzigen.

    Je vindt onze algemene voorwaarden in de footer van de website, of hier.

  • Yes, every now and then. Check the agenda for availability.

    No English editions scheduled? Let us know you’re interested, it might be that your inquiry prompts us into planning one!

  • Yes, we can! Engels is wel de enige andere taal waarin we de training aanbieden.

    Dubbelcheck voor een in company ook even bij je aanvraag: op het moment van schrijven zijn nog niet alle materialen in het Engels beschikbaar.

    Schrijven we output voor je? Dan rekenen we een opslag voor een native vertaling.

  • Bij alle in company’s zit een voorbespreking inbegrepen, waarin we jullie achterliggend doel goed uitvragen. Dit koppelen we ook aan jullie terug waarbij we ook helder maken hoe we het programma gaan laten aansluiten.

    Bij sommige programma’s zit zelfs nog meer voorwerk inbegrepen, zoals (een online meeting) met de deelnemers.

    Tijdens je intake zullen we dit ook uitleggen. En als wij de link niet zien, zullen we je niet eens laten boeken.

  • Omdat we nog geen andere vragen hebben gehad sinds deze FAQ aangemaakt werd (apr 24).

    Help ons en toekomstige bezoekers door je vraag aan ons voor te leggen in een online call!